Friday 8 July 2011

Saya RinDU die

hari nie sunyi je kawasan flat nie...tetibe bangun tadi pagi syahdu nya hati saya,saya rindukan seseorang..rindu tu terasa berat betol..rindu yang saya tahu yang saya hanya boleh rindu dari jauh rindu pada kenangan..rindu pada nama nya...

tadi malam saya tak boleh tido..gelisah..pusing kanan pusing kiri mata masih tak boleh tutup..saya hanya ingat kan die dari siang..saya rindu kan die..lama betol saya tak tatap muka die..lama betol saya tak dengar suara die..saya rindukan ayah saya..rindu nya pada nya....Ya Allah..lama betol ayah tak datang pada mimpi saya..saya berdoa agar malam nie saya dapat mimpikan ayah..saya nak tatap muka ayah..nk tengok puas2.saya rindu ayah...Ntah pukul berapa saya terlelap..terlelap dalam tangisan rindukan ayah..saya mimpi kan ayah..ayah datang dalam mimpi saya..
tapi ayah x bercakap..kalo ikut kan kata ibu kalo yang datang dalam mimpi kita dengan senyuman itu lah roh arwah..tapi kalo yang datang dalam mimpi kita tu bercakap tu syaitan yang menyerupai..allahualam..
ayah duduk betul² dekat pintu bilik..ayah senyum tanpa berkata²..muka ayah putih..ayah pakai baju putih muka ayah nampak lain..muka ayah macam berkedut sikit..saya kejut kan en yayang suruh tengok ayah...tp en yayang wat derk jea..sebab nya saya selalu cerita pasal ayah dekat en yayang...en yayang selalu kata rugi nya de tak sempat jupe ayah..
tak sedar plak tengah² update blog nie airmata saya jatuh..begitu rindu nya saya kat ayah..
ayah walau pun ayah xde lagi kat dunia ayah mesti tahu kami tak kan dan tak akan melupakan ayah sampai bila² ayah...smpai bila²..angah along ekal n adik akan jage ibu..mesti jage confem jage ibu sampai bila²..ayah jangan risau yer..
AYAH malam nie datang lagi ye dalam mimpi saya..hari² pun tak apa..sebab saya tlampau rindukan ayah.

No comments:

Post a Comment