Tuesday 5 July 2011

KISAH MLM PERTAMA entri utk yg da kawen yeh!!!

tetibe duk berfb td tgh hari ngan kwn lama teringat lak saya soklan mase die baru kawen dulu..mase tu sy pun bru 3bln kawen kawan² yang lain  nak kahwin duk tanya tips malam pertama dekat saya?
Sebab kesiankan kawan tu beriya sangat tanya saya.. apa patut dia buat pada malam pertama dia tu.
So.. saya flashback balik cerita filem Melayu atau drama yang ada scene malam pertama tu dalam kepala otak saya hehehe.
Nak flashback pengalaman sendiri masa tu malu la pulak kan. So.. macam mana?
Agak-agak la kan…
Apa tips malam pertama yang seorang anak dara (belum kahwin ni tau)iye ke???huhu akan berikan pada seorang lagi anak dara (yang bakal berkahwin)?
Apa?
he..he..he wpml yes Kisah Malam Pertama | Tips Malam Pertama Untuk Anak Dara 2
Oh.. lupa pulak nak bagitau soalan sebenar dari kawan saya tu.
“Malam pertama tu aku kena buat apa hah? Masuk bilik terus bogel ke apa?”
Muah..ha..ha..
Soalan baik punya!!
Sebab muka kawan saya innocent dan blur semacam.. tak jadi gelakkan dia kuat-kuat.. gelakkan dia sikit-skit je…he..he wpml whistle3 Kisah Malam Pertama | Tips Malam Pertama Untuk Anak Dara 2
So… tips malam pertama dari saya untuk kawan mira ialah……
  • mandi dan pakai minyak wangi Body Shop favorite kau (tu je yg ko mampu kn Body Shop je..he..he)
  • pakai la baju tidur kaftan kau tu (sebab dia suka pakai kaftan)
  • duduk tepi katil dengan anggun dan sopan (terbayang satu scene dalam filem P.Ramlee)
  • tunggu suami kau datang dan buat apa yang patut (apa tu yang patut?)
  • sekian terima kasih!
Hulamak!! wpml good Kisah Malam Pertama | Tips Malam Pertama Untuk Anak Dara 2
Boleh tahan juga tips malam pertama dari seorang mak dara kepada seorang anak dara yang lain ni kan.
Dan yang best tu kan.. kawan saya ni memang ikut sebijik-sebijik tips malam pertama yg saya bg tu..Terbukti berkesan sebab tak lama kemudian dia bunting pelamin.
Setiap kali saya ingat pasal kisah malam pertama ni kan, mesti saya gelakkan diri sendiri.
Ada ke patut bagi tips malam pertama suruh pakai baju kaftan je?
Ya ampun.. masa tu minda I masih suci lah. Tak terfikir pasal baju tidur seksi punya…he..he


wpml bye Kisah Malam Pertama | Tips Malam Pertama Untuk Anak Dara 2




AZMIRA BT ABD SYUKOR ampun ya...huhu tetibe rindu kamu!!!

No comments:

Post a Comment