Sunday 2 October 2011

Baru nak buat entry raya...yeayyy....!!!

Dah empat hari raya berlalu tapi saya baru harini terhegeh-heget mau buat entry raya..bole?
Boleh lagi ke nak ucap selamat hari raya erk?...tak kisah la kan.selamat hari raya taw kawan2..macam ade yang bace belog saya nie..hehe..tak kisah la kan..

Tahun nie raya best sikit sebab nya tahun nie giliran saya beraya bersama ibu..tapi tahun depan?? turn umah mentua....huaaa...tapi tak apelah bukan ke mentua ibarat mak sendiri...tapi tetap jugak tak best...tak dapat gosip malam raya..hehe..rindu ibu taw! Tahun nie semua berkumpul penuh umah nenek d buat nya...8 keluarga termasuk  family saya+along+iwan+kila cucu nenek yg  dah berkawen..so umah pun dah jd pekan parit sulong..riuh dengan suara makcik2 pcik2 ank2 buah semua...tu belum campur suara yg menjerit yg menangis semua ade lah,..dalam rumah pun dah cecah 40 orang kot..

Yang best nya kami kena masak macam kami masak untuk kenduri..<bayangkan betapa ramai nya>...tapi syok sekali masak abis...so kije kami memasak aje la...saya pun sempat gak la puasa dengan ibu selama 3 hari sebab nya saya orang terawal yang balik utk ber hari raya..wink..wink..wink..

Tiba la hari raya...perasaan sayu tu tetibe terjah dalam kepala nie..kalo la arwah ayah ade kan best..mesti ayah seronok sebab cucu dah ade 3..anak along 2 dan saya mak nenek sorg nie je la..lum rezeki kami lagi untuk menambah..:( dah la xmo la emo2 kan...kesian arwah..al fatihah untuk ayah taw..Jom la layan pic yg sempat snap..


mood mia masih okie...cayalah...
i lov u la sayang...
pose paling cun mia...hehe...ayah control macho..:)
tgu turn nak mintak ampun maaf...nervous giler kowt
kaka ipar n adik bongsu bloger budakgilacupcake
my family...lov u ouls..
part paling x leh tangkap leleh..turn my asben
turn saya tangkap leleh
npk x muka buat2 ceria..tgk mata tu...bukan habuk bukan lakonan okie...
adik2 ibu bersama suamy n isteri masing2..


ps : tahun nie kaler biru tekois...tahun depan???? awal nya saya pk...

No comments:

Post a Comment